You are my sunshine [Oneshot]

Чунсоны үе

? Арим аа!!! Арим!! Шин Арим!!

Арим: зааа хадагтай *бөхийх*

Хадагтай:Хэд дуудуулж байж ирэх гээв чи яваад мухлагаас алим аваад ир.

Арим: заа хадагтай *бөхийх*

Нөгөө талд Хааны ордон

Тайган: ханхүү алга байна

Хаан: түүнийг олж ир!!! Одоохон хэд дэх удаагаа оргож байгаа билээ дээ ханхүү г олж ир.!!

Нөгөө талд

Арим: *хоолойгоо бүдүүсгэх* арим аа арим алим аваад ир ч гэх шиг. ://

Хойноос нэг хүн гүйж ирэнгүүтээ: намайг нуугаарай хурдлаарай *ардуур нуугдах*

Арим: чи чинь солиотой юмуу *хажуугаар бөөн цэрэг гүйж зөрөх*

?: ямартай ч баярлалаа

Арим: солиотой амьтан бэ

?: би солиотой бишээ би хааны ордноос ирсэн ханхүү байна

Арим:хохо би тэгүүл ирээдүйгээс ирсэн шидтэн байна хаха

?: Нээрээ дээ намайг Жон Хусог гэдэг. Ханхүү *еслох*

Би: хаха Шин Арим гэдэг Шидтэн *еслох*

Хусог:битгий хүнээр даажигнаад бай.

Арим: солиотой юм чинь яв яв яв эндээс яв

Хусог: явлаа даа

Арим: *цохих* яваач тэнэг солиот

Хусог: явлаа гээд байхад. Явлаа хөөрхнөө 😉 

Арим: хохо чи ядаж л нэг юм үнэн хэллээ намайг хөөрхөн гэж хохо

Хусогийн тавхай нь гялалзсаар гүйгээд алга боллоо.

Арим: би нээрээ алим аа авна шд *гүйх*

5 өдрийн дараа

-Ханхүү манай тосгонд ирсэн байна

Арим: вуав очиж хары царайлаг болуу өндөр болуу их боловсролтой байх даа

Ханхүү сүйх тэрэгнээсээ буугаад: Шин Арим уу да хахаха удаан уулзсангүй шүү
Арим: ?????? Нөгөө солиот уу да

Ханхүү: чамд хэлсэн байх аа хаха *ежтой нь аргагүй инээх*

Арим: аан нөгөө юу . . .

Ханхүү: дараа уулзнаа хөөрхнөө 😉 гэж хэлээд сүйх тэргэндээ суугаад ордны зүг хөдөллөө.

Харин энэ үед хажууд нь зогсож байсан Аримийн үеийн охин: хн! Ханхүүг уургалаад амжчихшив хаха үнэхээр зальтай үнэг юм гээч.

Арим: би уургалаагүй шдээ намайг ингэж хэлэх эрх чамд байхгүй байх шүү гээд уурлатал өнөөх охины гар хацран дээр нь тас хийтэл алгадлан: арчаагүй муу боол чамд миний өөдөөс сөрөх эрх байхгүй л байх гэж бодож байна шүү гэж ширүүхэн хэлчихээд хэдэн охидуудыг ардаасаа дагуулан яваад өглөө. Арим ч хацраа барин нулмис аа тэвчсээр үлдлээ.

Аримын найз: энэ хэд тэгэж л байдаг юм явцгаая эээээш наад хацар чинь улайчихсан байна шд естой нээрээ явцгаая *хаа нэг тийшээ явах*

Хэд хоногийн дараа

-Хааны ордны шинэ авхайгхар/боол Шин Арим. Гу Ара, Жон Жихен. . .

Би: вуав сая миний нэр гарснуу миний нэр шин арим мөн биздэ

Ара: Мөөн мөн хаха ингээд хааны ордны зүг урагшаа хаха

*3 хоногийн дараа*

-Арим аа хөөе шин арим

Арим: заа ханхүү

Ханхүү: чи бол миний боол миний хэлсэн бүгдийг хийх естой байх аа

Арим: Тиймээ Ноентоон

Ханхүү: тэгвэл намайг үнс Арим ч эхлээд гайхаж байснаа хий гэсэн бүхнийг хийх естой болохоор Ханхүүгийн хацран дээр үнслээ.

Ханхүү: ээээе хацар бишээ *уруулаа заах* оооооооое улайж мулайгаад юу болоод байгаа юм арай надад сайн юм биз бэээз :>>>>>>>

Арим: Ха! Естой үгүй шүү дээ ер нь ордноосоо гүйж гардаг ханхүү хаана байсан юм хэн ч чамайг солиотой гэж бодышд одоо харин надаас өшөөгөө авах гээд байгааму хаашаа юм чи чинь ханхүү юм байж жоохон эр хүн шиг даацтай жинхэнэ эр хүн шиг байгаач битгий эм хүн шиг шалчигнаад бай тэнэг юмуу жирэмсэн юм уу. . .

Арим гэнэт ухаан орон: ханхүү нөгөө уучлаарай хэхэ *тэнэг царай*

Ханхүү гайхсан харцаар харж харж ухасхийн Арим ийг үнсэж орхилоо мэдээж уруул дээр нь. Арим ч гайхаж гарлаа да

Ханхүү: өрөөнөөс гарах л юм бол чи ордноос хөөгдөх болно шүү.

Арим ч ацан шалаанд орж өрөөнд суусаар. . .

Арим: [еоое арай ч дээ миний анхны үнсэлт т.т]

Ханхүү: Битгий улайгайд бай *уншиж буй номныхоо хуудсыг эргүүлэх* надад сайн юмуу

Арим: ингэхэд чи бишээ *амаа алгадах* та хэдэн настай юм?

Ханхүү: 18 нас 2 сар 3 хоног хаха

Арим: хохо би тэгвэл 18 нас 2 сар 4 хоног *хэлээ гаргах* нүүнаа гээрэй нүүүүүнаа нүүнаа

Ханхүү: 1 хоног юу ч биш тэхү :’)

Арим: засс.

Ханхүү:  Арим!

Арим: Айн *огцом хэлэх*

Ханхүү: цочих гэж 2лаа үерхий

Арим: айн? О.О О.о ханхүү та халуураагүй биз *гараа сунгах*

Ханхүү: гараа ав надтай үерх үгүй бол чи оооорднооос. . .

Арим: зазазаза лайтай юм од хүн хэцүү юмөө

Ханхүү: тийм байна хөөрхөн од байна Нмг одооноос эхэлж Хусог юмуу Хайр гэж дууд.

Арим: хусог нь дээр юм байна

2 сарын дараа

Ханхүүгийн өргөө

Хусог номоо уншсаар: Арим аа би цоорлоо шдээ би царайлаг гэдгээ мэднээ нөгөө юу билээ  од хүн хэцүү юмаа хаха

Арим: миний хусог аймар царайлаг байна. Тэгээд би бүүүр царайлаг. Хаха

Хусог: хаха 2лаа нууцаар үерхэж байгаагаа мэднэ биздэ

Арим: би ямар тэнэг биш мэдийшд *винк* [аххх эхэндээ үзэн яддаг байсан ч амьнаасаа илүү хайртай болчихно гэж санасангүй]

Хусог: ахх би нээрээ нүдтэй хүн шүү яаж явахлээрээ ийм хөөрхөн сэргэлэн эгдүүтэй мангар :p хүнтэй учирчихав аа

Гэтэл гэнэт хаалганы цаанаас: -бослого ханхүү бослого төрийн эргэлт ханхүү минь *үхэтхийн унах*

Арим босон нөгөө харуулыг харвал нурууруу нь хэд хэдэн сум шигдэж нус гарсан байлаа.

Удалгүй хэдэн хүмүүс орж ирэн: хөөөх манай ханхүү найз охинтой болчихоо юу *Аримийн эрүүнээс барих*

Хусог: тэрнээс минь наад бузар савраа тат новш минь

Нөгөө хүн баг аа тайлаад:өөө их шазруун байх нь

Хусог: сайдын хүү байх шив.!

-Өө намайг бас мартаагүй байх нь хайртай хүн чинь хэр амттай бол мэдмээр байх юм яах вэ. *Арим руу ойртох* Ханхүүг барь гэж бусаддаа тушаалаа хусог 3 хүнийг дийлж дөнгөсөн ч ардаас нь илүү олон хүн орж ирсээр.

Арим: муу нохойноос дээр амьтан. *Нулимах*

-Тэгвэл хайртай хусог чинь үхвэл яах бол гээд эргэж харан Хусогийн гэдэс рүү сэлмээ гүн зооход Арим байдаг чадлаараа орилно. . . Ахин нэг сэлмээ зооход Хусог уналаа.

Арим: яг одоо намайг алаадах намайг алаадах гуйж байна *уйлах*

-Чи хүсвэл арай өвдөхгүй хурдан үхэл санал болгы сэлмээ хүчтэй далайлаа

—–

Аримын толгой газар өнхрөн уналаа. . .

Хусог арайхийн Аримийн толгойнд ойртон: чамдаа хайртай шүү Шин Арим дараа бид заавал үүлзах болноо итгэлтэй байна Миний нарны туяа минт гэж хэлээд амьсгал хураалаа. . .

Харин яг энэ үед цас орж эхэллээ Анхны цас . . .

Төрийн эргэлт ялаагүй. . . Арим Хусог 2ын үерхлийг мэддэг бас дэмждэг байсан Ким Тайган тэднийг хамтад нь оршуулсан юм. Очоод харвал ЭНД ШИН АРИМ БОЛОН ХАНХҮҮ ЖОН ХУСОГ НАР НОЙРСОЖ БАЙНА гэсэн байх буйзаа.

2016 он

Хотын гудамжаар нэгэн сэргэлэн охин алхах ба түүнийг Ким Арим гэдэг саяхан сургууль нь тараад явж байгаа нь энэ. Гэтэл ардаас нь нэг залуу гүйж ирснээ: намайг нуугайрай нуугайрай.

Арим: чи чинь яасан солиотой юм бэ.! *Хажуугаар нь бөөн хар хувцастай хүмүүс зөрөх*

-Уучлаарай даа намайг Жон Ху Сог гэдэг . . . . Компаний өв залгамжлагч

Арим: хохо тэгвэл би Ариана Грандэ байна

2 сарын дараа

Хусог: Хайраа

Арим: мм?

Хусог: хардаа анхны цас орж байна.

Арим: вуав гое юмаа. Анхны цас надад нэг тийм эмэгнэлтэй ч юм шиг үнэхээр агуу ч юм шир уйлмаар ч юм шиг нэг тийм санагддаг шд

Хусог: хоо надад ч бас шд

Арим: би саяхан номын санд Чусоны үеийн ном хайсан чинь тэрэн дээр Жон Хусог болон Шин Арим-ийн хайрын түүх байсан Ким Тайган гэдэг хүн энийг хүмүүсд хэлсэн гэсэн байх аа. Хардаа *номоо гаргах* Шин Арим болон Ханхүү Хусог нар анхны цаснаар нүд аньсан юм. Ким Тайган хэлэхдээ Ханхүү хусог анх аримтай яаж учирсанаас эхлүүлээд бүх юмаа тэрэнд хэлдэг байсан.

Хусог: тэгвэл бид хоер дээр үед ч бас бие биедээ хайртай байсан байх нь. Миний хайртай миний sunshine Арим. *Духан дээр нь үнсэх*

Миний энэ блогт оруулсан анхны Oneshot байлаа таалагдвал комм.

Сэтгэгдэл бичих